Sunday, November 27, 2011

Six Sentence Sunday

Welcome to my SSS! For the month of November, I've been highlighting snippets from my LSB m/m/f vampire erotic romance, Mercy of These Bones. Mathias got shot, bringing them more unwanted attention from the police, but when he says he's leaving town, it sparks a fight with Edmund, one in which Darby intercedes.

“...in case that’s not enough, I’m also the only one who really cares what happens to the pair of you. If I had any sense at all, I’d turn you both over to this Assembly myself. But I’m not doing that, and do you know why?”

Apparently there was no stopping Mathias when it came to Darby. “Because of those little noises we get you to make when you come?”

Heedless of his other injuries, Edmund smacked Mathias on the side of the head.


To check out all the other six sentence contributions, head over to the official website.

35 comments:

Cara Michaels said...

LOL! Oh, Mathias does not know when to keep his mouth shut, does he? Great 6, Vivien!

Angela Guillaume said...

Blabbermouth! lol. Great six, Vivien...

Alix said...

Heedless of his other injuries..great work in your six!

Lisa Fox said...

Lol! I think he deserved that smack.

Melisse Aires said...

Haha, fireworks. I can tell they have issues to work out.

Siobhan Muir / Meg Palevich said...

LOL "Because of those little noises we get you to make when you come?" LOL great six, Vivien! :)

Dee Carney said...

ROFLMAO! Cute!

sarahballance said...

LMAO! That was fantastic!

Monica Enderle Pierce said...

ROFL! He deserved that!

Lex Valentine said...

HA! They're too funny!

Meg Maguire said...

Like that last line! Great six.

Taryn Kincaid said...

Funny!

Jessica Subject said...

LOL Great six!

Jessica K said...

Ouch! Very funny.

melissamackinnon said...

tee hee! A very funny six!

Sandra Sookoo said...

lol Loved this!

Hailey Edwards said...

LOL Great pacing and humor in this piece. I would have smacked him too. ;)

Stacey said...

Awesome humor! ;-)

mirriamsmyth said...

LMAO oh my god that's hilarious! He deserved that smack on his head!

sue said...

yep, a well deserved smack - great whimsy

Sue Ann Bowling said...

Yep, two males with too much testosterone.

Aimee Laine said...

Well that was clearly not the right answer. ;)

Jayel Kaye said...

Thank God for those noises!

Stephanie Adkins said...

Hee hee ... love the dialouge. *wink* Love those little noises too. Great six, Vivien! Happy Sunday!

diannehartsock said...

You have me very curious about these three. Love that in a story. :)

Wendy said...

LOL! You should check out Saturday Snark at mariesexton.net. Your boys would fit in great there!

K.E. Saxon said...

LOL! Oh, what a dirty little funny he made! Loved your six :-)

Zee Monodee said...

Lol! Gotta love his sense of humour, and the interaction between these 3 is outstanding :) Great job!

ileandrayoung.com said...

Hehee, love the humour in that six. :)

jabelfield said...

Hehehehehehe, too funny. :)

Gem Sivad said...

Guess we know who's really in charge. Great six!

Pippa Jay said...

lmao!

Gayle Ramage said...

lol, brilliant!

Cherie Marks said...

These characters ooze authenticity. Great job! Excellent six.

Lila Shaw said...

LOL...great line in there!